Washington Post creating propaganda, not exposing it

Photograph by Denis Sinyakov / AFP / Getty

An article in the Washington Post on November 4 claimed to present evidence of Russian propaganda in the form of the website Prop-or-Not. Veteran reporter Dave Lindorff calls the article sloppy journalism. Dave Lindorff speaks with Redeye host James Mainguy.

Check out our website for more information about Redeye.

Find us on Facebook and like our page for regular updates. 

Like this podcast? rabble is reader-supported journalism.

Comments

We welcome your comments! rabble.ca embraces a pro-human rights, pro-feminist, anti-racist, queer-positive, anti-imperialist and pro-labour stance, and encourages discussions which develop progressive thought. Our full comment policy can be found here. Learn more about Disqus on rabble.ca and your privacy here. Please keep in mind:

Do

  • Tell the truth and avoid rumours.
  • Add context and background.
  • Report typos and logical fallacies.
  • Be respectful.
  • Respect copyright - link to articles.
  • Stay focused. Bring in-depth commentary to our discussion forum, babble.

Don't

  • Use oppressive/offensive language.
  • Libel or defame.
  • Bully or troll.
  • Post spam.
  • Engage trolls. Flag suspect activity instead.